سـ‌ع‌ـید نوشت

بلاگ و روزنوشت‌های فرهنگی و شخصی سعید ابوالحسنی‌نژاد؛

«سـ‌ع‌ـید نوشت»

بلاگ و روزنوشت‌های فرهنگی و شخصی سعید ابوالحسنی‌نژاد؛

مدتی گفتار بی کردار کردی مرحمت؛
روزگاری هم به من کردار بی گفتار ده
صائب تبریزی

ســ‌ع‌ـــید's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)
کارهای خوب!
پیام های کوتاه

◾️ اخرین مطالب...

لکی بر دیوار خانه!

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۵۸ ب.ظ

یکی از اولین اقداماتی که برای کنترل و مدیریت بحران صورت می‌گیرد ایجاد محدودیت است و طبیعتاً دم‌دست‌ترین آن‌ها هم محدودیت در ارتباطات است! اما اینکه اتفاقات اخیر، چقدر بحران بوده و اینکه از بس دولت نتوانست فضای اعتراض مشروع مردمی را، (که به تعبیری یک دعوای درون خانوادگی است) فراهم کند، بحث مهم‌تری است!

...نتوانستند و بهایی ندادند تا اینکه خوب و بد و مغرض و بی‌غرض و صادق و کاذب و خودی و ناخودی بهم آمیختند و تشخیص سخت شد! البته آنکس که پرچم کشور را که نماد هویت ماست آتش می‌کشد، اموال عمومی و اتوبوس و خیابان و مغازه و... را تخریب می‌کند؛ قطعاً اعتراضش مشروع نیست و نمی‌توان با عزیزم فدایت شوم از او استقبال کرد! ساده لوحانی که به هیجان‌سازی و آسیب‌زدن به افکار عمومی مشغولند دنبال چیز دیگری هستند که مردم هم آگاهند و همانطور که از برخوردهای میدانی مشخص بود، مردم خود را از ایشان جدا می‌کنند.

وقتی روی دیوار خانه، خرابی یا ترکی یا لکی بوجود آمد نه دیوار را خراب می‌کنند نه خانه را عوض می‌کنند! بلکه آن عیب و آسیب را رفع می‌کنند!

«تلگرام فعلاً در بستر موبایل، محدود شده است ولی علی‌الظاهر به طور کامل فیلتر نخواهد شد اما اگر شد با همین نام کاربری در شبکه‌های ارتباطی جایگزین، حاضر خواهم شد.»

@saeednevesht

  • سـ‌ع‌ـید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بایگانی